واقعا چرا خیلی سخته واسه همه ازخدامیخوام واسه هیچ آدمی ات

واقعا چرا خیلی سخته واسه همه ازخدامیخوام واسه هیچ آدمی اتفاق نیفته الهی..
دیدگاه ها (۱)

خدایانجاتم بده خدایا خودت بهم نظری کن

F

f

f

من واقعا امیدوارم هیچ کسی در کس دیگه ای گیر نکنه اگر که وصال...

واقعا خیلی سخته!!!

خیلی سخته واقعا سخته کسایی که تجربه کردن میدونن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط