میگن چرا رل نمیزنی

میگن چرا رل نمیزنی
دیدگاه ها (۰)

مشتی سعی کن بین دوتا انگشت گیر نکنی✋

عزیزم قیافه گرفتن هم باس بلد باشی...وگر ن...

اگه با این چیز میزا گنده میشی من کوچیک همتونم

میگفت با یاد من می‌خوابهولی من همون شب با یه اکانت دیگه مخشو...

علی تونم

نیو عضوم یه شات نمیزنی

یکاری میکنم کارستان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط