از خدا پرسیدم: چرا انسان اول عاشق میشه بعد تنها میشه? گفت
از خدا پرسیدم: چرا انسان اول عاشق میشه بعد تنها میشه? گفت منم اول عاشق شدم بعد تنها شدم, پرسیدم ,عاشق چه کسی شدی? گفت عاشق تو, گفتم کی تنهات گذاشت? گفت خود تو. گفتم بزار بیام پیشت, خندید و گفت, من پیش توام, تو کجایی?
- ۱.۱k
- ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط