بخون که همچین متنی توزندگیت دیگه نمی بینی
بخون که همچین متنی توزندگیت دیگه نمی بینی
پائولو کوئیلو یه متنی داره با این مضمون:
ما آدما دو تا سبد با خودمون داریم. یکی جلومون آویزونه، یکی رو پشتمون آویزون کردیم.
نکات مثبت و خوبی هامون رو میندازیم تو سبد جلویی، عیب هامون رو تو سبد پشتی.
وقتی توی مسیر زندگی داریم راه میریم، فقط دوچیز رو میبینیم :
خوبیهای خودمون و عیبهای نفر جلویی!!
پائولو کوئیلو یه متنی داره با این مضمون:
ما آدما دو تا سبد با خودمون داریم. یکی جلومون آویزونه، یکی رو پشتمون آویزون کردیم.
نکات مثبت و خوبی هامون رو میندازیم تو سبد جلویی، عیب هامون رو تو سبد پشتی.
وقتی توی مسیر زندگی داریم راه میریم، فقط دوچیز رو میبینیم :
خوبیهای خودمون و عیبهای نفر جلویی!!
- ۳.۸k
- ۰۸ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط