ن دخترم
ن دخترم
اگرعاشق شوم
عشق من و احساس مرا گناه میدانند
اگربخندم نام نجابت راازمن صلب می کنند
اگر بگریم مرا افسرده و دیوانه میخوانند
من یادگرفته ام مشق گریه هایم را
با بالشتم تقسیم کنم
من یادگرفته ام دردهایم رابا مشت به دیوار بکوبم...
من دخترم...
اگرعاشق شوم
عشق من و احساس مرا گناه میدانند
اگربخندم نام نجابت راازمن صلب می کنند
اگر بگریم مرا افسرده و دیوانه میخوانند
من یادگرفته ام مشق گریه هایم را
با بالشتم تقسیم کنم
من یادگرفته ام دردهایم رابا مشت به دیوار بکوبم...
من دخترم...
- ۴۳۰
- ۰۳ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط