اگه دوستم نداشت واسم خیالی نیشت

اگه دوستم نداشت واسم خیالی نیشت
دیدگاه ها (۱)

یکهویییییی

یاحسین ببینم چندتا لا یک میخوره میذارم طنز بازدید بیشتره یاع...

سلامممم

برم بخوسمممممممم

این آهنگ لیلا جان با صدای بابسفنجی

ممنون یکی از دوستم توی ویسگون که واسم اینو درست کرد اگه فالو...

دوستم نداشت ... :)#دپ #غمگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط