مدیر ویسگون آقایون نمیخواین مشکل
مدیر ویسگون آقایون نمیخواین مشکل
این افتضاحی نت رو درست کنین هربار
به جای اینکه بهتر بشه بدتر میشه که
من با نت وایفا نمیتونم اصلا پست
آپلود کنم
این افتضاحی نت رو درست کنین هربار
به جای اینکه بهتر بشه بدتر میشه که
من با نت وایفا نمیتونم اصلا پست
آپلود کنم
- ۲.۸k
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط