آسمان غرق خیال است کجایی آقا؟

آسمان غرق خیال است کجایی آقا؟
دیدگاه ها (۱)

کاش من هم یکی از یارانت باشم آقای خوبم.

دست از طلب ندارم تا کام من بر آید. ...یا تن رسد به جانان یا ...

غریب کوچه غمها چرا نمی آیی؟

بگو الهم عجل لولیک الفرج

اسمان ما هم خدایی دارد 🖤🎶

در تاریخ بنویسید اسمان دی ماه ۱۴۰۴خدا نداشت:)

کجایی ارزویه محال؟......کجایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط