ما اتفاقات الان رو گذاشتیم رو حساب رسوا سازی منافقا

ما اتفاقات الان رو گذاشتیم رو حساب رسوا سازی منافقا




این اشغالای بی مصرف نمیتونن با نفاق و نقاب پشت دین قایم بشن



اینم خواست خداست و مائم صابر



دنیای بعد ظهور ، جایی واسه آشغالی بی خاصیت بی مصرف بدردنخور نداره


چ ادم معمولیش

چ مسئول

ولی بترسید از اون روزی ک دیر نیست


ازون روزی ک این مردم با چهره واقعی شما اشنا بشن


و خشم اونا ، شمارو ول نمیکنه ب حال خودتون


این دنیا ب هیچکی وفا نکرده

ن ب قبل تر های شما

نه ب شما

و ن ب بعد تر های شما


همه میرن

همه میمیرن

بالاخره یه روز همه میمیرن

ادم خوبه


با سر بالا بره اونور


با شرف و عزت بره اونور

از نامردی این روزگار همین بس



ک هنوز پیکرش دفن نشده


ولی با قاتلینش ب تفاهم و توافق رسیدن

هرکسی ی اعتقادی داره


سلطنت طلبا میگن امریکا خوبه ، امریکا دوستشونه

همون امریکا و غرب ، رضا خانشون رو تبعید کرد
همون امریکا محمدرضا شاهشون رو اواره کرد
همون امریکا محمدرضا شاهشون رو راه نداد تو کشورش

شیش سال طول کشید تا جنازه محمدرضا شاهشون بالاخره تو مصر خاک شد


بقران اگ انسان بودن و فقط ی جو غیرت داشتن ، تا عمر داشتن باید سر همین موضوع ها با امریکا دشمنی میکردن


ولی وقتی پسر اون طرف ، اویزونه امریکاست ، از طرفداراش چ انتظاری؟




ولی خب ما مثل اونا نیستیم ک

ما ادمی نیستیم ک یادمون بره که

امریکا قاتل رهبرمونه

بی شرف عالمه کسی ک با قاتل رهبرش کنار بیاد

کار ب جایی رسیده

ک برعندازا مارو مسخره میکنن

میگن طرف رهبرشونو کشت

الان سر قیمت یونجه دارن باهاش چک و چونه میزنن


البته که این تکیه ها حقمونه

از بی غیرتی خودمون بود ک کار ب اینجا رسید

من جلو چشمم ، ب بابام یکی بیست سال پیش یه تیکه انداخت و تحقیرش کرد


هنوز یادم نرفته


اونجا بچه بودم کاری از دستم بر نمیومد ، الان طرف رو ببینم خشتکش رو ب سرش میکشم



اون ک بابامه


بابام کجا ، رهبرم کجا

بابام کجا ، اقام سید علی کجا


بابام و هفت نسل قبلش و خودم و هفت نسل بعده خودم فدای سید علی ایتایار:
من سی و چند سالمه اینجوری دارم اتیش میگیرم از حرص و غصه


اینا چجوری سی و خورده ای سال کنار رهبر بودن و تونستن انقد راحت با قاتلش کنار بیان؟

ی رجایی هم داشتیم


میگفت یه نون رو ۳۶ میلیون نفری میخوریم


ولی زیر بار منت امریکا نمیریم



ما ب این مدل ادما نیاز داریم


ب این مدل طرز فکر ها نیاز داریم


ن کسایی ک کاسه گدایی گرفتن دستشون ازین کشور ب اون کشور
دیدگاه ها (۰)

نوشته عاشورای ما ۱۸ و ۱۹ دی بود، کسی که مسجد و حسینیه و قرآن...

🔻ارزیابی مشاور قالیباف از حملات امشب در تنگه هرمزمهدی محمدی،...

✅ پاسخ بی شرمانه، به دور از ادب و فتنه برانگیز منصور علیمردا...

نومیدی

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط