مــــگـــہ

مــــگـــہ
چیڪار ڪــردم
ڪہ دلـــت شڪست ؟؟؟
اون
چــیــڪار ڪرد ڪہ
بــہ دلــت نــشـــســـت . . .؟؟
دیدگاه ها (۱)

‏اسمش عشق نیست !حماقت محض است ...دلتنگ کسی باشی که دلش با تو...

باشد قبول!اصلا تو نگو "دوستت دارم" خودم میگویم ،تو فقط بگو "...

همیشه باشی ازت خسته میشن همونا کِ بهت میگن همیشه باش ... !!

میشه لطفا فالو کنید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط