وای

وای
وای
وای
دیدگاه ها (۲)

ببخش‌سهراب،تا بارسلونا هست،زندگی باید کرد...بارسا بدون ژاوی ...

قیافه من وقتی فهمیدم دنی قراره شیش بپوشه:(

وضعیت اینیستا بعد ژاوی:(((

𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈 🥹

وای وای وای دلم وای دلممممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط