دنیا چو رباط و ما در او مهمانیم،
دنیا چو رباط و ما در او مهمانیم،
تا ظن نبری که ما در او میمانیم،
در هر دو جهان خدای میماند و بس،
باقی همه کل من علیها فانایم !
«بابا افضل کاشانی»
تا ظن نبری که ما در او میمانیم،
در هر دو جهان خدای میماند و بس،
باقی همه کل من علیها فانایم !
«بابا افضل کاشانی»
- ۷۱۲
- ۱۹ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط