#دآکـتِرـ ژونـ

#دآکـتِرـ ژونـ
آیمـ دآکـترـ :)))
:| شیمیـ خَر اســتـ
دیدگاه ها (۳)

u are my #dream :))))

یکـ دخـتَرـ کهـ خیلیـ وَقتهـ میگـنـ بهشـ مَردـ :)

مَشـهَدمونـ دارهـ #بارونـ میاد« خیلیـ خوبهـ :) خداجونَمـ شُ...

خیلیـ خوبهـ :))) #امروزـ« امتحاناــآ خیلیآشـ خوبـ بودـ :| #...

واییی خر من از هر خر دیگه ای خر تره🤣🤣🤣🤣

دوره ای شده خر تو خر🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط