NoOo aSaB :|

NoOo aSaB :|
بدم میاد ب عقایدم ، سلایقم ، اخلاقم و هرچی ک ب خودم مربوطه توهین شه !
دیدگاه ها (۴)

دم فروشنده ها گرم !دوستامو میگم .. :)

۱۳ فروردین

:/

همینجوری :|

حق 😂 😂 تو از چه حیوونی می‌ترسی، حشره هم باشه فرقی نداره؟خودم...

رمان غریبه کوچولو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط