من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم
من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم
نمی دانم چه میخواهی ولی برای تو
برای رفع غمهایت
برای قلب زیبایت
برای آرزوهایت
به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد
یقین دارم دعاهایم اثر دارد
دعا کردم دعا کردم ونذرم را ادا کردم💖
نمی دانم چه میخواهی ولی برای تو
برای رفع غمهایت
برای قلب زیبایت
برای آرزوهایت
به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد
یقین دارم دعاهایم اثر دارد
دعا کردم دعا کردم ونذرم را ادا کردم💖
- ۱۰۴
- ۱۴ مهر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط