از رفیق بی معرفت و نامرد و دو رو خیلییییییی بدم میاااااات
از رفیق بی معرفت و نامرد و دو رو خیلییییییی بدم میاااااات البته لیاقت کلمه رفیق نداره همش تقصیر منه
- ۵.۴k
- ۱۸ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط