میگویند شقایقها هرگز نمی میرند ؛پس تامرگ شقایقها دوست دار

میگویند شقایقها هرگز نمی میرند ؛پس تامرگ شقایقها دوست دارم.
دیدگاه ها (۱)

FFF

تو فکر آینده هستم چه بشه؟!!!!!!

تمشک.عکاس خودم

لاهیجان .خودم گرفتم.شما دوستان ویسگون؛ بیشتر عکس های واقعی د...

به من نگو دوست دارم که باورم نمی شه 😔🖤

من از نظر بقیه یک عالمه دوست دارم ولی از نظر خودم دوست .... ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط