وقـتی
وقـتی
کسی تو را می رنجاند
ناراحت نشو !
چون این قانون طبیعت است!
درختی که شیرین ترین میوه ها رادارد
بیشترین سنگ ها را می خورد...
کسی تو را می رنجاند
ناراحت نشو !
چون این قانون طبیعت است!
درختی که شیرین ترین میوه ها رادارد
بیشترین سنگ ها را می خورد...
- ۲.۴k
- ۲۷ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط